آموزش پایتون برای کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

5 نکته اساسی "برنامه نویس عملی"

خلاصه پرفروش ترین کتاب برنامه نویسی تمام دوران

5 نکته اساسی "برنامه نویس عملی"

برنامه نویس پراگماتیک برای اولین بار  آموزش پایتون برای کودکان در سال 1999 منتشر شد و از آن به بعد به عنوان بهترین کتاب برنامه نویسی در تمام دوران انتخاب شد. اندی هانت و دیوید توماس نویسندگان از نویسندگان اصلی مانیفست چابک بودند و دارای چندین مدرک جدی هستند.

 

محافظت در برابر حملات پرس و جو در مقیاس بزرگ GraphQL

بیاموزید که چگونه مهاجمان می توانند از رابط GraphQL عمومی برای آموزش پایتون برای کودکان  حذف یک سایت یا راه اندازی حمله انکار سرویس استفاده کنند. آنها می توانند این کار را به یکی از چهار روش انجام دهند. شما می توانید یک پرس و جو بزرگ را با دقت بسازید و اجرا کنید ، تعداد زیادی پرس و جو موازی برای واکشی داده های مرتبط بنویسید ، از درخواست های دسته ای برای اجرای متوالی بسیاری از پرس و جوها استفاده کنید و در نهایت دسته ای از درخواست ها را ارسال کنید.

 

جزء اجتماعی مصاحبه فنی

مشکلات کدگذاری استرس زا هستند ، اما پاسخ شما به استرس بلندتر از توانایی های فنی شما است.

جزء اجتماعی مصاحبه فنی

هنگام مصاحبه برای موقعیتی در صنعت فناوری ، قبل از بررسی پیشنهاد ، آموزش پایتون برای کودکان  حداقل سه مصاحبه را پشت سر می گذارید. دورها معمولاً عبارتند از: اگر اینطور فکر می کنید ، در اشتباه هستید.

 

زمینه

شیوع ویروس کرونا اخیراً بسیاری از iranian cyber  ما را مجبور به رعایت فاصله اجتماعی برای صاف کردن منحنی عفونت و جلوگیری از بدتر شدن همه گیری فعلی کرده است.

 

پسر نه ساله ام ، وین کوچک ، تمام کلاسهای مدرسه را به طور آموزش پایتون برای کودکان  نامحدود لغو کرد و سرانجام آن را فرصتی عالی برای آموزش برخی مفاهیم اساسی برنامه نویسی دانست.

 

من به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار با بیش از 10 سال تجربه  آموزش پایتون برای کودکان ، معتقدم کمک به او در برداشتن اولین گام ها در دنیای جذاب برنامه نویسی برای من نیز سفری هیجان انگیز خواهد بود. چرا استراتژی های خود را با سایر کودکان و والدین در میان نمی گذارم؟

 

این اولین مقاله از مجموعه مقالاتی است که با پیشرفت ما منتشر می شود. در این مقاله ، ما روی دو مثال از دلایل آموزش پایتون ، تنظیمات اولیه مورد نیاز برای دنبال کردن کل مجموعه و یک برنامه ساده تمرکز می کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 798
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: